🎉 SLEVA 30 % na celý sortiment! 🎉 Použijte slevový kód ZIMA30 a užijte si zimní nákupy se skvělou slevou! ❄️⏳ 🛒

Reklamace a vrácení

Občas se může stát, že vám zboží z různých důvodů nevyhovuje nebo dojde poškozené. Připravili jsme proto jednoduchý přehled možných situací a jak v takovém případě postupovat.


Reklamace a vrácení do 14 dnů

Podle zákona máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží bez udání důvodu.
Pro rychlejší vyřízení doporučujeme postupovat dle pokynů v následujícím dokumentu:
Stáhnout PDF s pokyny k vrácení

  • Zboží zabalte pokud možno do původního obalu.
  • Přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
  • Balíček odešlete na naši adresu uvedenou v dokumentu.

Jakmile balíček obdržíme, budeme vás informovat o průběhu reklamace/vrácení a případném vrácení peněz.


Garance spokojenosti

Pokud nejste se zbožím stoprocentně spokojeni, můžete využít naši Garanci spokojenosti.
O co jde a jak přesně funguje se dozvíte zde:
Více informací o Garanci spokojenosti

  • Garance vám umožňuje vrátit produkt i po uplynutí zákonné 14denní lhůty.
  • Stačí nás kontaktovat, následně vám poskytneme bližší instrukce pro vrácení a vyřízení refundace.

Poškozené nebo nekompletní zboží

Pokud jste obdrželi zboží, které je poškozené, nebo nesouhlasí s tím, co jste si objednali:

  1. Ihned nás kontaktujte na e-mailu info@curapil.cz nebo telefonicky na čísle +420 793 98 98 93.
  2. Pokud je to možné, pořiďte fotografie poškozeného produktu či obalu.
  3. Popište nám, co je špatně, abychom mohli vaši situaci co nejrychleji vyřešit.

Reklamaci i výměnu vadného či nekompletního zboží řešíme přednostně, abyste měli vše v pořádku co nejdříve.


Máte další dotazy?

Neváhejte se na nás obrátit – rádi vám se vším pomůžeme a poradíme. Děkujeme, že nakupujete na Curapil.cz!